O Mrkačce 323F BG
Mazda Astina (Japonsko),Mazda 323F (Evropa).neboli Eunos 100 je jedna z mazd která vychází ze Skupiny označované Familia.Co se týče označení F u 323 tak by mělo značit bud řadu familia a ,nebo že jde přesně o Fastback typ karoserie.Efko se označuje také že jde o IV Generaci Mazd 323 společně se společným označením že jde o typy BG,takže celé správné označení např. Efka zní (Mazda 323F IV BG)
Výroba mrkaček 323F a Mazd 323 3dv./5.dv. řady IV BG byla započata rokem 1989 a ukončena 1994 v Hirošimě.
Motorizace a označení výbavy v 323F BG :
rv.89-91 1.6 16v B6 SOHC Karburátor Obsah: 1598cm3
Výkon: zřejmě 64kw/87hp 6000ot., točivý moment 125Nm 3100ot.
Váha: 990kg
Náhon: přední
0-100 km/h: asi 11 s.
Výbava: GLX, GLX-SR, GLX-ABS
rv.89-91 1.6 8v B6 EGI SOHC el. Vstřik Obsah: 1598cm3
Výkon: 62kW/84hp 5200ot., točivý moment 128Nm 2500ot.
Váha: 990kg
Náhon: přední
0-100 km/h: 10.3 s.
Výbava: GLX, GLX-SR, GLX-ABS
rv.91-94 1.6 16v B6 EGI SOHC el. Vstřik Obsah: 1598cm3
Výkon: 65kW/89hp při 5300ot., točivý moment 132Nm při 4000ot.
Váha: 990kg
Náhon: přední
0-100 km/h: 10.3 s.
Výbava: GLX, GLX-SR, GLX-ABS
rv.89-94 1.8 16v BP EGI SOHC el. Vstřik Obsah: 1839cm3
Výkon: 78kw/106hp při 5300ot., točivý moment 151Nm při 4000ot.
Váha: 1025kg
Náhon: přední
0-100 km/h: 8.8 s.
Výbava: GLX, GLX-SR, GLX-ABS
rv.89-94 1.8 16v BP EGI DOHC (GT) el.Vstřik Obsah: 1839cm3
Výkon: 94kw/128hp při 6500ot., točivý moment 160Nm při 4500ot.
Váha: 1085kg
Náhon: přední
0-100 km/h: 8.2 s.
Výbava: GT,GT-ABS
rv.89-94 1.8 16v BPT EGI DOHC (GTX= GT Turbo) el. Vstřik Obsah: 1839cm3
Výkon: 135kw/180hp při 5300ot., točivý moment 235Nm při 4000ot.
Váha: 1085kg
Náhon: přední
0-100 km/h: ------ s.
Výbava: GTX,GTX-ABS
Vysvětlivky:
SOHC (Single Overhead Camshaft) - vačka uložena v hlavě nad ventily
DOHC (Double Overhead Camshaft) - dvě vačky v hlavě, jedna pro sací a druhá pro výfukové ventily (neplatí u všech výrobců
VISC u DOHC - (Variable Inertia Charging System) - proměnný objem sání, technologie podobná proměnné délce sacího potrubí, využívá možnost naladit sání pro vysoký kroutící moment v nízkých otáčkách a vysoký výkon v maximálních otáčkách, což je u běžného sání atmosférického motoru téměř nemožné.
Mazda EGI Čtyřbodové vstřikování (Electronic gasoline injection)
Astina BG - mrkačka
Automobilka Mazda od roku 1989 do 1994 vyráběla sérii BG a to základní 3 typy, budeme se zavývat naším efkem, tedy sportovně laděným pětidvéřovým Liftbekem.
|
|
staré logo 89-91 |
nové logo 91-94 |
Standartní výbava typů:
|
|
Příplatková výbava typů:
|
|
manuální zrcátko |
el. ovládané zrcátko |
zadní spoiler GT |
!!! Něco je převzato z mazda 323F Clubu doufám že to klukum nebude vadit jsem jeden z klubu.děkuju